Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевицька, Валентина-
dc.contributor.authorРичко, Вікторія Костянтинівна-
dc.date.accessioned2022-10-19T08:49:22Z-
dc.date.available2022-10-19T08:49:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-1.15-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/145-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній із актуальних проблем особливостях формування пізнавальних інтересів засобами образотворчого мистецтва та дизайну. Наголошено, що найважливіша роль у цьому питанні відводиться процесу формування й розвитку інтересу до образотворчої та дизайнерської діяльності як специфічної людської форми активного ставлення людини до навколишнього світу, рушійними чинниками якої є потреби, інтереси й цінності. З’ясовано, що «інтерес» – креативна сила актуалізації вибірковості сприйняття й пізнавальної діяльності людини, що виконує функцію орієнтації особистості в соціокультурному середовищі та є головним стимулом самореалізації особистості. Звернено увагу на проблему формування інтересу, де наголошено на тому, що мислення породжує (творить) інтерес як цілісну структуру, яка створює суто індивідуальну систему відносин своїх компонентів (волі, емоції, інтелекту). Зазначено, що, досліджуючи «художній інтерес», варто виокремити, що особистість орієнтована на заняття творчістю у сфері мистецтва (навіть якщо цей інтерес має спочатку пасивний характер, треба припускати потенційну можливість його активації). Досліджено інтерес як явище в історичному контексті. Описано поняття інтересу в історичному, мистецько-педагогічному й культурному ракурсах. З’ясовано, що процес творчості – цілісний, інтегральний процес, а інтерес має креативну (творчу) природу. Звернено увагу на те, що дизайнерська творча діяльність загалом визначається мотивами; діями-цілями; операціями-умовами. Доведено, що пізнавальний художній інтерес позиціонується як засіб навчання в плані розвитку загальної пізнавальної активності. Ця позиція прояву інтересу становить головну особливість педагогічного аспекту проблеми формування пізнавальних художніх інтересів молоді у сфері образотворчого мистецтва та дизайну. Розглянуто чотири етапи розвитку інтересу: зацікавленість, допитливість, теоретичний і пізнавальний інтерес. Доведено, що практичне формування пізнавальних художніх інтересів особистості здійснюється у сфері образотворчого мистецтва та дизайну.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особисті у вищій і загальноосвітніх школах, Класичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 68, Т. 1-
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectхудожній інтересuk_UA
dc.subjectтеорія загальної педагогікиuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectдизайнuk_UA
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectдизайнерська діяльністьuk_UA
dc.subjectкваліфікаціяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleОсобливості формування пізнавальних художніх інтересів молоді у сфері образотворчого мистецтва та дизайнуuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія суспільних та художньо-мистецьких дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf213,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.