Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтолярчук, Любов Іванівна-
dc.contributor.authorШуманська, Богдана Ростиславівна-
dc.date.accessioned2022-10-23T14:26:46Z-
dc.date.available2022-10-23T14:26:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issnISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/185-
dc.description.abstractУ статті розглянуто полідисциплінарний підхід у процесі фортепіанної підготовки як важливої і необхідної умови професійного становлення майбутніх вчителів музичного мистецтва. Актуальність дослідження підпорядкована сучасним викликам часу з урахуванням розширення предметного поля методологічних підходів до навчання на шляху формування фахової ідентичності особистості. Мета статті – розкрити сутність полідисциплінарного підходу у науковому дискурсі різних галузей знань та виявити особливості використання у контексті фортепіанної освіти майбутніх учителів музичного мистецтва. Подано узагальнену характеристику підходів до навчання, їхню класифікацію, проаналізовано відмінні особливості кожного з них, що передбачає вирішення методологічних труднощів конкретної дисципліни. Досліджено особливості поєднання перспектив декількох дисциплін, вплив на поглиблення і збереження власної методології, теоретичних та практичних висновків, без інтеграції у підсумку. Простежено їхній комунікаційний характер. Визначено фактори застосування зазначеного підходу у фортепіанній освіті, завдяки використанню низки навчальних предметів: історії музики та виконавства, знання з основного і додаткового музичного інструменту, особливостей акомпанування, аналізу музичних творів, а також педагогіки, психології та фахових методик. Виявлено практичну значимість застосування полідисциплінарного підходу, що сприяє підсиленню й поглибленню міжпредметних зв’язків згаданих дисциплін, зміні їхніх онтологічних та гносеологічних принципів. З’ясовано, що застосування різних підходів у процесі інструментальної підготовки забезпечить удосконалення майбутнім фахівцем потрібних виконавських знань та умінь, підсилить синтез теоретично-аналітичного аналізу і художньо-емоційного сприйняття фортепіанного твору через призму ґрунтовного особистісного осмислення, сприятиме власній творчій інтерпретації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобич: Видавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 44. Том 3-
dc.subjectполідисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectфортепіанна освітаuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectінструментальна підготовкаuk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.titleПолідисциплінарний підхід фортепіанної освіти майбутніх вчителів музичного мистецтва.uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Столярчук, Шуманська_ стаття.pdf308,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.