Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/187
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄфремова, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorСтолярчук, Любов Іванівна-
dc.date.accessioned2022-10-23T14:39:57Z-
dc.date.available2022-10-23T14:39:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnISSN 1992-5786-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/187-
dc.description.abstractСтаття розкриває фактори взаємодії та взаємовпливу процесів роботи над інтерпретацією музичного твору та розвитком музичного мислення студентів-піаністів. Відзначено, що проблема музичного мислення широко представлена в ракурсі розвитку психології музичної діяльності, методології музично-педагогічних досліджень, історичних і культурологічних розвідок музикознавців. Розглянуто поняття «музичне мислення» з позицій загальних закономірностей будь-якого мислення людини, з одного боку, та як одного з видів художнього мислення, з іншого. Зазначено, що формування музичного менталітету студентів-музикантів – це складний процес розвитку цілого комплексу піаністичних здібностей, навичок та умінь, теоретичних і практичних знань. Інструментальна підготовка залишається фундаментальною для досягнення музично-виконавської компетентності та формування музичного мислення студентів-піаністів. Робота над інтерпретацією музичних творів і пошук необхідних засобів музичної виразності для втілення задуму композитора охоплює усі види виконавської діяльності, в т. ч. й технічну майстерність. Висвітлено основні ракурси роботи над інтерпретацією музичного твору: робота над художнім образом музичного твору на базі вивчення авторського тексту, що складає потенційну форму існування музичного твору; віднайдення правильного способу трактування твору як художньо-технологічного інструменту інтерпретації (засоби музичної виразності, технічна майстерність); робота над максимальним наближенням виконуваного твору до епохальних і стильових особливостей. Окреслені деякі прийоми та методи розвитку пізнавальної діяльності студентів-музикантів, необхідних для роботи над художньою інтерпретацією у класі основного музичного інструменту. Визначено, що виконавська інтерпретація завжди репрезентує світогляд виконавця. Вона передбачає освоєння й нове прочитання музичного твору, втілення і презентацію власної концепції розуміння музичного твору. Доведено, що робота над виконавською інтерпретацією дозволяє розкрити індивідуальні здібності студента, розвиває його самостійність, розширяє світогляд, музичну ерудицію. Оскільки музичне мислення є показником розвитку особистості загалом, роботу над інтерпретацією музичного твору можна вважати одним з основних чинників його розвитку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗапоріжжя : КПУ, Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 70. Том 1-
dc.subjectмузичне мисленняuk_UA
dc.subjectінтерпретація музичного творуuk_UA
dc.subjectавторський текстuk_UA
dc.subjectхудожній образuk_UA
dc.subjectмузично-теоретичний і виконавчий аналізuk_UA
dc.titleПитання розвитку музичного мислення студентів-піаністів в аспекті роботи над інтерпретацією музичних творів.uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єфремовва, Столярчук_стаття.pdf224,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.