Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/189
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкакальська, Зоя Євгеніївна-
dc.contributor.authorП'явка, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-24T20:15:57Z-
dc.date.available2022-10-24T20:15:57Z-
dc.date.issued2020-06-22-
dc.identifier.otherУДК 786.8 DOI orcid.org/0000-0001-9989-7345-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/189-
dc.description.abstractУ статті розкриваються горизонти наукового напрацювання для баяна-акордеона крізь призму українського академічного народно-інструментального мистецтва ХХІ століття. За основу взяті довідникові видання, які складають інформаційно-аналітичний простір й апелюють до поглибленого вивчення культурно-мистецького надбання. У фундаментальної праці М. Давидова «Історія виконавства на народних інструментах (українська академічна школа)» уніфікований і класифікований доробок, який розкриває історію різновекторності діянь. Водночас вагоме місце відводиться її баянно-акордеонній складовій частині. Довідник «Виконавське музикознавство», унікальний за структурою та опрацьованим матеріалом у сфері всіх напрямів музичного мистецтва, є неоціненним надбанням науки, методики, виконавства, культурології для сучасного музиканта. А. Семешко здійснив упорядкування двох довідникових видань: «Баянно-акордеонне мистецтво України на зламі ХХ–ХХІ століть» і «Світова баянно-акордеонна література на зламі ХХ–ХХІ століть», у яких окреслено внесок баяністів-акордеоністів України в соціокультурний простір світу, уніфіковано науково-методичне й репертуарне забезпечення, систематизовано композиторський доробок і виокремлено конкурси й фестивалі як складники популяризації феномену. Окрему увагу привертає довідник А. Душного та Б. Пица «Львівська школа баянно-акордеонного мистецтва», у якому скрупульозно й масштабно проведено лінію спадковості школи від Київської до Львівської регіональної та доведено її мистецько-культурне значення в національно-світовому соціумі. Чітке усвідомлення промислового виробництва інструментарію, його значення та еволюційну реорганізацію розкриває довідниково-монографічне видання О. Рєзнік «Історія промислового виробництва гармонік, баянів й акордеонів України» як перша праця на теренах України щодо науково-дослідницького феномену. Ілюстрований довідник «Акордеонне мистецтво: історія та сучасність» І. Іваночко покликаний розкривати всі барви баянно-акордеонної культури у закладах початкової мистецької освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДРОГОБИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКАuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМИСТЕЦТВОЗНАВСТВО;Випуск 31 Том 1-
dc.subjectбаян-акордеонuk_UA
dc.subjectнародні інструментиuk_UA
dc.subjectдовідникuk_UA
dc.subjectукраїнська академічна школаuk_UA
dc.titleНАУКОВІ СТУДІЇ БАЯННО-АКОРДЕОННОГО НАПРАЦЮВАННЯ ХХІ СТОЛІТТЯ ЯК СКЛАДНИК УКРАЇНСЬКОЇ АКАДЕМІЧНОЇ ШКОЛИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів народних інструментів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАУКОВІ СТУДІЇ БАЯННО-АКОРДЕОННОГО НАПРАЦЮВАННЯ.pdf760,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.