Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/234
Назва: Модерністський звукопис у П'яти хорах Бориса Лятошинського на вірші Максима Рильського: стилістика хорового мислення
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Шкоба, Василь Андрійович
Мойсіюк, Василь Васильович
Ключові слова: Хорова творчість Бориса Лятошинського
П'ять хорів ор. 64 на вірші Максима Рильського
Хорове мислення
Хоровий звукопис
Модернізм
Дата публікації: 21-січ-2022
Видавництво: Fine Art and Culture Studies
Серія/номер: Мистецтво та культура;Вип. 1
Короткий огляд (реферат): Творча спадщина одного із засновників музичного модернізму в українській музиці Бориса Лятошинського, що належить до кращих сторінок вітчизняної культури, вивчена музикознавством, здебільшого, за симфонічним і камерним жанрами. Натомість, менш дослідженими її перлинами є хорові твори, зокрема, два цикли на вірші Максима Рильського ор. 64 та ор. 65 (1964), які стали прикладами високого рівня модерністського звукопису в українській хоровій творчості, що дає підстави їхнього бачення у загальноєвропейській панорамі музичного мистецтва ХХ століття. Відтак, дослідження даної теми на прикладі першого із циклів, що складається із П’яти хорів ор.64, має високий ступінь актуальності та значущості для сучасної науки й мистецької практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/234
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
493-Текст статті-924-1-10-20220422.pdf287,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.