Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/354
Назва: Функціональні параметри танечних пісень
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Остапюк (Стрельбіцька) Олена Онуфріївна
Ключові слова: Танцювальні пісні
Функціональне призначення
Обрядовий контекст
Приспівки до танцю
коломийки
частівки
триндички
дріботушки
Дата публікації: 2011
Видавництво: БДПУ (Бердянський державний педагогічний університет)
Серія/номер: Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство;XXIV. Ч.2
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються функціональні параметри танцювальних пісень, залежно від їхнього регіону побутування і часу виникнення. Окремо розглядається обрядовий контекст функціонування танечних моностроф - у родинній та календарній обрядовості, з-поміж яких чимале місце займають саме весільні співанки. Протягом історичного розвитку народу функціональні параметри танцювальної пісні змінювались. Виступаючи своєрідним смисловим озвученням танців, “скочні пісеньки”, на відміну від хороводних, можуть існувати також самостійно, поза танцем. Саме завдяки цій властивості деякі з них набули розгорнених сюжетів і стали звичайними ліричними піснями, які однак виконувались на якусь із танцювальних мелодій. З розширенням тематичного діапазону значно зросла й сфера побутування цих пісень, а завдяки імпровізаційному характеру та активному процесу творення, танечні монострофи стали найпопулярнішим жанром народної жартівливої поезії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/354
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ostapiuk_функціональні параметри танечних пісень.pdf313,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.