Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorЗарицький, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2023-01-16T18:30:15Z-
dc.date.available2023-01-16T18:30:15Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.issnDOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.69-1.14-
dc.identifier.otherУДК 378.147:78-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/467-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні, функціональні, технологічні компоненти вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва у процесі освітньої та музично-творчої діяльності. Окреслено акмеологічний підхід у процесі становлення та розвитку бакалавра музичного мистецтва, що спрямовується на усвідомлене виявлення та реалізацію особистісного потенціалу, формування концепції педагога-професіонала, який самореалізується під власним моральним контролем. Технологічні процеси в педагогіці розглянуто як планомірну та послідовну реалізацію на практиці спроектованого педагогічного процесу. Акмеологічний підхід у педагогічній освіті допомагає розробити технології, які характеризуються індивідуальною спрямованістю та забезпечують особистісно-професійний розвиток педагога. Вокальна підготовка бакалаврів музичного мистецтва обґрунтована як своєрідна технологія, а вокальний спів визначено могутнім засобом балансування нервової системи і психіки, профілактики захворювань голосового апарату й органів дихання, що є необхідною умовою фізичного та психічного здоров’я людини. Означені етапи розвитку вокального голосу як системи звукових вібрацій через призму акмеологічного підходу. Детерміновані методи педагогічного керівництва процесом розвитку бакалаврів музичного мистецтва у вокально-професійній підготовці. Визначено, що акмеологічна зорієнтованість у вокальній підготовці бакалавра музичного мистецтва сприяє професійному становленню фахівця, установкам на саморозвиток творчого потенціалу, світоглядної позиції, почуття професійної відповідальності в освоєнні явищ вокального мистецтва, самовдосконаленню на шляху до професіоналізму і майстерності з позиції особистісно-зорієнтованого підходу, оволодінню необхідною «палітрою» способів професійної діяльності, прояву продуктивної компетентності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип.69, том. 1-
dc.subjectмузично-слуховий досвідuk_UA
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectбакалавр музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectвокальна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UA
dc.titleТехнологія вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва крізь призму акмеологічного підходуuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf234,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.