Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСуворов, Василь Олександрович-
dc.contributor.authorНазар, Ярослав Володимирович-
dc.contributor.authorКоцюрба, Борис Богданович-
dc.date.accessioned2023-01-27T10:55:50Z-
dc.date.available2023-01-27T10:55:50Z-
dc.date.issued2020-06-30-
dc.identifier.issnE-ISSN: 2956-3402-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/506-
dc.description.abstractУ статті розкривається певна поетапність прояву творчого потенціалу студента інструменталіста у класі баяна-акордеона. На основі фундаментальної праці завідувача кафедри народних музичних інструментів та вокалу Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка Андрія Душного «Методика активізації творчої діяльності майбутніх учителів музики у процесі музично-інструментальної підготовки» здійснено аналіз конструктивно-пріорітетного самовираження творчого потенціалу. Водночас розкрито і активізовано творчий потенціал студентів крізь призму власної інспірації музичних зразків. Звернення до методики А. Душного, її поетап ність у сфері інтерпретації та композиції постає триєдиною складовою частиною, яка має такий виклад у дієвій формі: «виникнення задуму», «уявлення плану творчих дій», «втілення задуму в матеріалізовану форму». Доведено, на основі методики А. Душного, що сьогодні систематично втілюється залучення молоді до написання музики для баяна-акордеона. Першоосновою творчого компонування власних творів молодих митців виступив творчий проект А. Душного «Молода генерація Львівської баянної школи» (2008), який виступив стар тапом активізації молодого покоління творчих студентів до самовиявлення творчого потенціалу через напи сання та перше виконання авторських композицій. У подальшому такий прояв молодої генерації ми спостеріга ємо в номінації «композитор-виконавець» у рамках Міжнародного конкурсу баяністів-акордеоністів «Perpetuum mobilе» (з 2012 року). Аргументовано, що сучасна методика навчання гри на інструменті постає невід’ємною частиною загально творчого розвитку студента, прояв здатності до творчості і прояв власного творчого потенціалу – знаковий успіх викладача зі спеціальності, його вміння підтримати та стимулювати студента до всебічного осмислення власного музичного матеріалу крізь призму імпровізації до ното-запису. Такі чинники постають основою у вихо ванні молодого покоління музикантів і схвальні у їх використанні в навчальному процесі всіх рівнів закладів вищої освіти XXI століття. Клюuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобич: Видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;Випуск 30. Том І-
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectактивізаціяuk_UA
dc.titleЗНАЧЕННЯ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ У ВИХОВАННІ МУЗИКАНТА У КЛАСІ БАЯНА-АКОРДЕОНАuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття Суворов, Назар, Коцюрбпа.pdf329,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.