Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/513
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазурок, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorЯбковська, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorП'явка, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-28T17:18:03Z-
dc.date.available2023-01-28T17:18:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/513-
dc.description.abstractУ статті досліджується питання інструментального мистецтва у наукових студіях сучасності. Науковий феномен модифікується на основі традиційної інструментальної підготовки музиканта із проекцією інноваційного підходу, нових методик, експериментальних складників, затребуваності у соціумі сьогодення. Складником таких процесів постає співвідношення розуміння інструментальної підготовки та виконавства у трактуванні інструментально-виконавської підготовки або мистецтва загалом. Доведено, що інструментальне мистецтво – основа формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у класі основного музичного інструменту. Поступеневий процес відбувається шляхом опанування як грою на інструменті на загальноприйнятих засадах, так і підготовкою інструменталіста до концертно-виконавської діяльності. На основі наукових праць М. Давидова, В. Білоус, С. Горбенка, Л. Гусейнової, Т. Кремешної, В. Лабунця розкрито музично-виконавську та інструментально-виконавську парадигму підготовки музикантів, обґрунтовано нові напрями, методичний складник, шляхи реалізації та самореалізації індивідуума. Унаочнено розвиток музиканта-інструменталіста засобами творчої діяльності у класі основного музичного інструменту (за А. Душним) як спосіб прояву власного «я» через елементарну композиторську творчість. На основі наукового аналізу досліджень визначено певну авторську формулу виконавської майстерності, котра реалізується у поєднанні з талантом, здібностями, стійкістю характеру, природними можливостями, розумінням принципів та методів і досягненням найвищої стадії інструментально-виконавської майстерної гри. Тому, поєднавши інструментальне мистецтво із виконавською підготовкою (і навпаки), ми отримуємо спектр невід’ємності у професійному опануванні знань, умінь, навичок та практичного застосування всього багажу виконавства, інтерпретації та художньої образності на концертній естраді у пориві творчого самовираження особистості музиканта-інструменталіста.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип.43, т. 3-
dc.subjectінструментальне мистецтвоuk_UA
dc.subjectвиконавська підготовкаuk_UA
dc.subjectнаукаuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectсучасністьuk_UA
dc.titleДО ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА У МУЗИЧНІЙ НАУЦІ ХХІ СТОЛІТТЯuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Ябковська, Мазурок, П'явка.pdf297,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.