Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГургула, Роман Іванович-
dc.contributor.authorЄфремова, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-02-03T14:09:40Z-
dc.date.available2023-02-03T14:09:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.75-1.5-
dc.identifier.otherУДК 37:78.071-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/518-
dc.description.abstractУ статті йдеться про психолого-педагогічні особливості навчання піаністів-концертмейстерів у педагогічному коледжі. Автори розглядають основні напрями діяльності концертмейстера й аналізують поставлені перед студентами завдання, професійні якості майбутнього фахівця, складнощі професійної підготовки, а також можливі вектори розвитку концертмейстерського мистецтва в сучасних умовах професійного освітнього середовища. Зроблено спробу узагальнити особливі завдання, що стоять перед концертмейстером. Описано основні якості концертмейстера, які необхідні для того, щоб стати високопрофесійним концертмейстером, вміти гармонійно співпрацювати з ансамблем або солістом, застосовуючи власні навички та вміння, сформовані під час навчання у виші або коледжі. Висвітлено комплекс професійних якостей концертмейстера, якими він повинен володіти для успішної роботи. Визначено, що динамічна зміна музичного середовища спричиняє додаткові труднощі в професійній підготовці студентів-концертмейстерів. Окреслено головне завдання концертмейстера, яке полягає в знаходженні правильної інтонації, налагодженні рухової та мовної координації, вміння аналітично сприймати та розуміти текст. Зроблено висновок, що два компоненти цієї професії – педагогіка і виконавство – значною мірою трансформуються в концертмейстерську діяльність. Ця зміна зумовлює потребу врахування третього компонента – психології. Розглянуто критерії професійної компетентності концертмейстера, окреслено складність їх визначення. Вивчено потребу в комплексі психолого-педагогічних якостей, таких як творча уява, увага, інтуїція, здатність до передслухання та втілення звукового образу, здатність до імпровізації, соціальної та музичної комунікації з різноманітними партнерами, а також мобільність, ініціативність, творча сміливість, психологічна гнучкість, стресостійкість, рефлексія. Підкреслено необхідність розвитку психолого-педагогічних якостей концертмейстера через активний пошук нових форм музикування, синтез музичних жанрів різних видів мистецтва. Визначено найважливіші фактори успішного оволодіння професійною майстерністю, основним з яких є саморозвиток – у руслі не тільки духовного, але й фізичного вдосконалення, і самостійна робота.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;Т. 1, № 75-
dc.subjectконцертмейстерuk_UA
dc.subjectакомпаніаторuk_UA
dc.subjectпіаністuk_UA
dc.subjectспільне виконанняuk_UA
dc.subjectтруднощіuk_UA
dc.subjectпсихоло-го-педагогічні особливостіuk_UA
dc.subjectтрансформація музичного середовищаuk_UA
dc.subjectпередслуханняuk_UA
dc.subjectчутливістьuk_UA
dc.subjectпрофесійні якостіuk_UA
dc.subjectстресостійкістьuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleПедагогічний аспект підготовки майбутнього піаніста-концертмейстераuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гургула Р.І, Єфремова І.М..pdf233,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.