Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГургула, Роман Іванович-
dc.contributor.authorСтолярчук, Любов Іванівна-
dc.date.accessioned2023-02-03T14:27:47Z-
dc.date.available2023-02-03T14:27:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.20-
dc.identifier.otherУДК 37.091. 33.792-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/519-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано принципи формування сценічних умінь у студентів музичного відділення, шляхи підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на сучасному етапі розвитку освіти; з’ясовано змістові особистісні компоненти, необхідні для успішної сценічної комунікації, а саме ціннісний, інтелектуально-художній та емоційно-естетичний, наявність яких забезпечує ефективне спілкування та гармонійний розвиток особистості студента чи учня. Звертається увага на значимість особистісно орієнтованого, продуктивно-діяльного, креативно розвиваючого, художньо-виховного підходів, які багато в чому уособлюють парадигму розвитку виконавської культури студентів-виконавців. Виявляється важливість застосування принципів сценічної майстерності як основи формування компетентності студента музичного відділення. У сучасному світі людина потребує наявності розвинутих професійних компетенцій, що забезпечують її просування в сфері вибраної спеціальності, формування стійкої потреби в саморозвитку, для успішного досягнення яких в умовах музично-педагогічного вишу необхідно цілеспрямовано формувати системний підхід і залучати всі методи педагогіки для розвитку сценічної майстерності музиканта як невід’ємної частини його професійних якостей. У статті окреслено педагогічні умови розвитку артистизму майбутніх музикантів, які полягають у застосуванні методів музичної педагогіки для розвитку свободи виразної реакції на художній зміст творів мистецтва; розвитку усвідомленого бажання подолання проблем, пов’язаних з публічним виступом; розвитку прагнення до творчої самореалізації і самопрезентації; організації тематичних художніх подій як етапу підготовки до виконавської діяльності; участі в концертній діяльності. Висвітлено питання формування компетентності учнів-музикантів шляхом оптимізації процесу професійного оволодіння музичним інструментом, адаптації студентів до проблемних, а для багатьох стресових ситуацій концертних виступів, а також максимальний розвиток та актуалізація творчого потенціалу. У статті авторами виділені критерії, показники сценічної майстерності майбутніх фахівців музичного мистецтва, акцентується увага на необхідності оволодіння студентами специфікою концертного виконавства, навичками сценічної побудови концертного номера.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;№71, Т. 1-
dc.subjectпринципи формування сценічних умінь у студентівuk_UA
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ СЦЕНІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТА МУЗИЧНОГО ВІДДІЛЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гургула Р.І., Столярчук Л.І..pdf247,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.