Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапюк (Стрельбіцька), Олена Онуфріївна-
dc.date.accessioned2023-03-04T15:35:26Z-
dc.date.available2023-03-04T15:35:26Z-
dc.date.issued2012-02-
dc.identifier.citation10.01.07 - фольклористикаuk_UA
dc.identifier.otherУДК:398.8 (=161.2): 394.3-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/564-
dc.descriptionДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.07 – фольклористика. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012. Дисертація є першим в українській фольклористиці цілісним дослідженням танечної пісенності. Основна увага зосереджується на окресленні специфіки функціонування та виявленні жанрових особливостей регіональних різновидів пісень до танцю. Жанрове розмаїття української танечної пісенності в національній традиції представлене коломийками, козачками, гопачками, частівками, шумками, краков’яками, триндичками та іншими регіональними різновидами в їх територіальних та часових варіантах назвах. Розмаїтість назв і ритмічних форм танцювальних моностроф свідчить про тривалу еволюцію жанру. На основі картографічного та порівняльного аналізу домінантних ритмоструктур простежується динаміка побутування, генеза та особливості еволюції танечної пісенності на теренах України.uk_UA
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі спеціальності 10.01.07 – фольклористика. – Київський національний університет імені Тараса Шевченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Київ, 2012. Дисертація є першим в українській фольклористиці цілісним дослідженням танечної пісенності. Основна увага зосереджується на окресленні специфіки функціонування та виявленні жанрових особливостей регіональних різновидів пісень до танцю. Жанрове розмаїття української танечної пісенності в національній традиції представлене коломийками, козачками, гопачками, частівками, шумками, краков’яками, триндичками та іншими регіональними різновидами в їх територіальних та часових варіантах назвах. Розмаїтість назв і ритмічних форм танцювальних моностроф свідчить про тривалу еволюцію жанру. На основі картографічного та порівняльного аналізу домінантних ритмоструктур простежується динаміка побутування, генеза та особливості еволюції танечної пісенності на теренах України.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв : Київський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectтанечні пісніuk_UA
dc.subjectпісенний фольклорuk_UA
dc.subjectрегіональна специфікаuk_UA
dc.subjectжанровий різновидuk_UA
dc.subjectскладоритмічна будоваuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectпобутуванняuk_UA
dc.subjectґенезаuk_UA
dc.titleУкраїнські танечні пісні: регіональна специфіка та національна традиціяuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наукuk_UA
Розташовується у зібраннях:Архів авторефератів дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат_Остапюк.pdf4,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.