Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолочко, Роксолана Миколаївна-
dc.contributor.authorШахрай, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-06-06T22:30:20Z-
dc.date.available2023-06-06T22:30:20Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 37.211.24-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/608-
dc.description.abstractСтаття присвячена одній з актуальних про-блем підготовки майбутніх керівників музич-них закладів дошкільної освіти – ролі ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, тут розкривається сутність таких понять, як ігрова діяльність, творчість, музично-естетичний інтерес, формування інтересу до музики. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах даної проблеми. У статті зазначено, що роль ігрової діяльності у формуванні інтересу до музики у дітей старшого дошкільного віку є важливою і незамінною. З’ясовано сутність поняття «ігрова діяльність», прослідковано і проаналізовано її спрямованість. Акцентовано, що особлива роль у цьому процесі належить дошкільній освіті, оскільки саме вона закладає фундамент становлення кожної окремої особистості. Зазначено, що саме старший дошкільний вік – період інтенсивного емоційного, творчого, інтелектуального розвитку дитини, і завдання наставників – створити всі необхідні умови для її гармонійного розвитку. Виділено напрямки, якими потрібно рухатись у майбутній роботі. На основі аналізу теоретичних джерел зроблено висновки, що педагогічний вплив музичного керівника є найважливішим у цьому процесі. Зазначено, що формування інтересу до музики є тривалим, непростим і, можливо, непередбачуваним, а також таким, що розпочинається власне в родині: адже діти приходять з тим багажем музич-них знань і творчих навиків, який вони почули і отримали від батьків, сестер, братів. У статті узагальнено, що складність сутності процесу формування музичних інтересів зумовлюється функціональною спрямо-ваністю, а також діями музичного керівника в різних ситуаціях, прийомами та засобами впливу, якими він володіє. З’ясовано, що у творчих пошуках завдання й характер дій музичного керівника будуть залежати від аудиторії та здебільшого матимуть інтуїтивно-фаховий характер.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогіка : науковий журналuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ);№ 38-
dc.subjectмузично-ігрова діяльність,uk_UA
dc.subjectмузичний керівник,uk_UA
dc.subjectінтерес до музики,uk_UA
dc.subjectстарший дошкільний вік,uk_UA
dc.subjectмузичні ігри,uk_UA
dc.subjectтворчість.uk_UA
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ РОЛІ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ІНТЕРЕСУ ДО МУЗИКИ В ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf153,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.