Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/617
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-07-05T08:57:16Z-
dc.date.available2023-07-05T08:57:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 378-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.5-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/617-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу науково-педагогічного дискурсу та вивчення практичного досвіду у закладі вищої освіти КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради виявлено методологічні підходи щодо подолання бар’єрів у формуванні вокальної культури здобувачів освіти. За підсумками проведеного дослідження сформульовано методичні рекомендації щодо виявлення причин дефектів співу та способів їх усунення. Розглянуто причини, внаслідок яких порушується хоровий стрій та інтонація, які виникають через перенапруження або невміння користуватися голосовим апаратом, а саме: білий звук, вібрато, горловий звук, гнусавість, форсування, неточне інтонування (в бік підвищення або заниження) та знайдено ефективні методи для досягнення якісного звучання голосу. Досліджено умови, через які може виникнути понижене інтонування: неправильна співацька установка, фізична втома, низька вокальна позиція, спів не на опорі дихання, низхідний рух мелодії, швидкий темп, млява артикуляція, висока теситура твору, повторювані звуки, мутація голосу. Підвищене інтонування теж має свої причини: надміру активне дихання, незручна теситура, схвильований настрій, форсований звук або ж надто гучне звучання. Здобувачеві вищої освіти варто оволодіти такими практичними прийомами як: правильне використання дихального апарату, опорою дихання, навчитися користуватися нижньореберно-діафрагматичним видом дихання та округлено артикулювати голосні звуки. Для якісного вокального звуку на заняттях потрібно приділити достатньо часу пошуку високої співацької позиції, спрямовувати звук у головний резонатор та піднімати м’яке піднебіння. Дослідивши теоретичні напрацювання, ми розглянули головні аспекти, які зможуть забезпечити якісну підготовку здобувачів вищої освіти музичних спеціальностей як ключових стейкхолдерів до професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАкадемічні студії.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія «Педагогіка»;Вип. 1, 2022-
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjectвокальна культураuk_UA
dc.subjectголосовий апаратuk_UA
dc.subjectголосові зв’язкиuk_UA
dc.subjectрезонаториuk_UA
dc.subjectрегістрuk_UA
dc.subjectвисока вокальна позиціяuk_UA
dc.subjectтеситураuk_UA
dc.subjectартикуляціяuk_UA
dc.subjectінтонаціяuk_UA
dc.subjectгігієна голосуuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПОДОЛАННЯ БАР’ЄРІВ У ФОРМУВАННІ ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ МУЗИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
296-Текст статті-553-1-10-20220707.pdf253,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.