Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/664
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілозерова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorЗавіруха, Лілія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-11-08T09:28:19Z-
dc.date.available2023-11-08T09:28:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33:781.66(477.82)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2023.86.4-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/664-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність концертмейстерсько-акомпаніаторської діяльності, її роль у процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, музичних керівників. Подано основні етапи концертмейстерсько-акомпаніаторської підготовки здобувачів освіти спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) на заняттях з освітнього компонента «Акомпанемент». Розкрито мету та визначено основні завдання ОК. Охарактеризовано завдання, які постають перед концертмейстером-акомпаніатором у роботі із солістами-вокалістами та вокальними колективами. Закцентовано увагу на проблемах, які можуть виникнути у майбутніх фахівців в їхній подальшій практичній роботі. Визначено шляхи вирішення цих проблем. Відповідно до завдань окреслено основні навички та вміння, якими здобувач освіти повинен оволодіти під час вивчення ОК «Акомпанемен»: навичка швидкого орієнтування в нотному тексті, навичка читання з аркуша, транспонування, підбір мелодії на слух та її гармонізація тощо. Варто зазначити, що під час занять з акомпанементу майбутній концертмейстер-акомпаніатор розвиває інтуїтивне відчуття соліста, розуміння його художніх намірів у створенні спільної інтерпретації твору; опановує знанням про особливості вокального дихання, фразування; вчиться застосовувати правила ансамблевих співвідношень тощо. У статті зазначено, що формування концертмейстерсько-акомпаніаторських навичок потребує попередньої теоретичної, піаністичної, аналітичної підготовки, а саме: вивчення музичного матеріалу, ознайомлення з відомими виконавськими зразками, пошук спільної художньо-творчої інтерпретації музичних творів. А їх подальші розвиток та реалізація у професійній роботі неможливі без знань методичної літератури з теорії і практики концертмейстерської діяльності, виховання здатності до музично-теоретичного та художньо-виконавського аналізу вокальних та ансамблевих творів. Вказано, що оволодіння навичками концертмейстерсько-акомпаніаторської діяльності майбутнього фахівця пов’язані з розвитком його внутрішнього слуху як основи музичного мислення, для швидкого розуміння художнього образу твору через музичну інтонацію та аналітичних здібностей. У нашому дослідженні закцентовано особливу увагу на розвитку навички читання з аркуша як одного з найважливіших умінь у практичній діяльності концертмейстера-акомпаніатора. Детально розглянуто методику формування зазначеної навички у здобувачів освіти на заняттях з ОК «Акомпанемент».uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 86-
dc.subjectнавичкаuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectконцертмейстерuk_UA
dc.subjectакомпаніаторuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectосвітній компонентuk_UA
dc.subjectмузичний текстuk_UA
dc.subjectчитання з аркушаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКО-АКОМПАНІАТОРСЬКИХ НАВИЧОК У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО)uk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білозерова_Завіруха.pdf255,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.