Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКикіньова, Лариса Михайлівна-
dc.contributor.authorЗиско, Вікторія Віталіївна-
dc.contributor.authorШумська, Віра Степанівна-
dc.date.accessioned2024-01-18T11:33:44Z-
dc.date.available2024-01-18T11:33:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 37.013(075.8)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2022/50.1.18-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/788-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі впровадження елементів композиторської творчості в практику музично-інструментального навчання студентів, дослідження впливу композиторської діяльності на творчість в галузі інтерпетації музики, можливість стимулювання майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої діяльності на основі професійної мотивації, окреслення оптимальних умов взаємодії репродуктивної і продуктивної музичної діяльності. Схарактеризовано специфіку використання студентами елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки. Здійснено методичне визначення ієрархічних стадій залучення студентів до різних видів композиторської творчості. Наведено як приклад педагогічно найдосконаліших: стадія творчого наслідування,стадія зумовленості творчості, стадія вільної творчості. Показано практичне застосування запропонованих методів і прийомів, які суттєво залежать від індивідуальних здібностей студентів, оскільки творча обдарованісь яких має суттєві розбіжності. Тому важливо було визначити можливість індивідуального використання методики, зберігаючи при цьому її стабільні координати. Зроблено висновки щодо формування в студентів елементарної композиторської творчості у класі музично інструментальної підготовки. Воно полягає в зорієнтованості навчання переважно на опануванні техніки володіння інструментом, та опосередкованому художньотворчому розвитку музиканта, що дає непередбачувані результати, натомість цілеспрямованого формування узагальнених прийомів роботи з музичними творами, побудованих на основі логіки інтерпретаційних процесів, та забеспечення художньо та дидактичними знаннями необхідними й достатніми для продуктивної, самостійної та елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 50. Том 1. 2022-
dc.subjectелементарна композиторська творчістьuk_UA
dc.subjectмузично-інструментальна підготовкаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ ЕЛЕМЕНТАРНОЇ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ У КЛАСІ МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.