Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/98
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойнаровський, Андрій Юрійович-
dc.contributor.authorГургула, Роман Іванович-
dc.contributor.authorМарач, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2022-10-11T10:04:27Z-
dc.date.available2022-10-11T10:04:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/98-
dc.descriptionОстаннім часом розвивається тенденція введення в музично-освітній процес джазового музикування, факультативів джазової імпровізації, джазового ансамблю і т. д. З боку, як студентів – майбутніх вчителів музики, так і школярів – слухачів. Це має явно позитивний відгук. Подібні експерименти, однак, ще не привели до того, що навчання джазовому музикування стало обов'язковою вимогою педагогіки музичної освіти. На наш погляд, необхідність цього очевидна. До сьогодні проблеми, пов'язані з джазовим мистецтвом, висвітлювалися переважно в мистецтвознавчих дослідженнях західних і вітчизняних вченихuk_UA
dc.description.abstractРозглянуто самостійну роботу студента як одну з важливих форм навчання. Вона засвідчує знання студента, відображає його підготовку до музично-творчої діяльності. Проаналізовано, що самостійна робота здійснюється під керівництвом, але без участі педагога, виконання якої потребує ініціативного підходу, уваги, активної творчої уяви. Завдання педагога – навчити студента організувати себе під час виконання самостійної роботи як на практичних заняттях, так і на індивідуально-творчих, бути працьовитим та активним, вміти придбати важливі навички, від чого буде залежати кінцевий результат. Завдяки самостійній роботі студента педагог має уявлення щодо його ступеня готовності до занять, засвоювання матеріалу, слідкує за його творчим ростом, має змогу індивідуального підходу під час освітнього процесу. Під час проведення дослідження використовувались інтернет джерела, спеціалізована література, методичні й наукові напрацювання вітчизняних музикантів-педагогів та музикознавців. Дослідження ґрунтуються на методах порівняння, синтезу та узагальнення. Актуальність дослідження полягає у обґрунтуванні протиріччя між потребою сучасної школи у вчителях музики, здатних імпровізувати в популярному серед молоді джазовому стилі, з одного боку, і сформованою практикою професійної підготовки вчителів музики, які вміють по закінченні вузу виконувати тільки вивчений текст, з іншого. Сформульовано проблему, яка полягає у пошуку методів і засобів підготовки фахівців, які володіють основами мистецтва джазової імпровізації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАкадемічні студії. Серія «Педагогіка»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.147.011.3-051:78.036.9(477.82);-
dc.subjectУ статті коротко представлено історичні етапи розвитку мистецтва імпровізації; охарактеризовано традиції виховання виконавців-імпровізаторів у різних мистецьких школах та системах навчання; розглянуто особливості навчання імпровізації в українських мистецько-освітніх закладах (виявлено основні навчальні центри та сформульовано основні принципи роботи над імпровізацією на основі фольклору та джазу).uk_UA
dc.subjectімпровізація, професійна підготовка, вчитель музики, студент, джазuk_UA
dc.titleОснови джазової імпровізації в професійній підготовці педагога-музикантаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Основи джазової імпровізації в професійній підготовці педагога-музиканта.docxУ статті коротко представлено історичні етапи розвитку мистецтва імпровізації; охарактеризовано традиції виховання виконавців-імпровізаторів у різних мистецьких школах та системах навчання; розглянуто особливості навчання імпровізації в українських мистецько-освітніх закладах (виявлено основні навчальні центри та сформульовано основні принципи роботи над імпровізацією на основі фольклору та джазу). Розглянуто самостійну роботу студента як одну з важливих форм навчання. Вона засвідчує знання студента, відображає його підготовку до музичнотворчої діяльності. Проаналізовано, що самостійна робота здійснюється під керівництвом, але без участі педагога, виконання якої потребує ініціативного підходу, уваги, активної творчої уяви. Завдання педагога – навчити студента організувати себе під час виконання самостійної роботи як на практичних заняттях, так і на індивідуально-творчих, бути працьовитим та активним, вміти придбати важливі навички, від чого буде залежати кінцевий результат. Завдяки самостійній роботі студента педагог має уявлення щодо його ступеня готовності до занять, засвоювання матеріалу, слідкує за його творчим ростом, має змогу індивідуального підходу під час освітнього процесу. Під час проведення дослідження використовувались інтернет джерела, спеціалізована література, методичні й наукові напрацювання вітчизняних музикантів-педагогів та музикознавців. Дослідження ґрунтуються на методах порівняння, синтезу та узагальнення.Актуальність дослідження полягає у обґрунтуванніпротиріччя між потребою сучасної школи у вчителях музики, здатних імпровізувати в популярному серед молоді джазовому стилі, з одного боку, і сформованою практикою професійної підготовки вчителів музики, які вміють по закінченні вузу виконувати тільки вивчений текст, з іншого. Сформульовано проблему, яка полягає у пошуку методів і засобів підготовки фахівців, які володіють основами мистецтва джазової імпровізації.45,23 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.