Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/788
Назва: ФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ ЕЛЕМЕНТАРНОЇ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ У КЛАСІ МУЗИЧНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Кикіньова, Лариса Михайлівна
Зиско, Вікторія Віталіївна
Шумська, Віра Степанівна
Ключові слова: елементарна композиторська творчість
музично-інструментальна підготовка
студенти
Дата публікації: 2022
Видавництво: Інноваційна педагогіка
Серія/номер: ;Випуск 50. Том 1. 2022
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі впровадження елементів композиторської творчості в практику музично-інструментального навчання студентів, дослідження впливу композиторської діяльності на творчість в галузі інтерпетації музики, можливість стимулювання майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої діяльності на основі професійної мотивації, окреслення оптимальних умов взаємодії репродуктивної і продуктивної музичної діяльності. Схарактеризовано специфіку використання студентами елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки. Здійснено методичне визначення ієрархічних стадій залучення студентів до різних видів композиторської творчості. Наведено як приклад педагогічно найдосконаліших: стадія творчого наслідування,стадія зумовленості творчості, стадія вільної творчості. Показано практичне застосування запропонованих методів і прийомів, які суттєво залежать від індивідуальних здібностей студентів, оскільки творча обдарованісь яких має суттєві розбіжності. Тому важливо було визначити можливість індивідуального використання методики, зберігаючи при цьому її стабільні координати. Зроблено висновки щодо формування в студентів елементарної композиторської творчості у класі музично інструментальної підготовки. Воно полягає в зорієнтованості навчання переважно на опануванні техніки володіння інструментом, та опосередкованому художньотворчому розвитку музиканта, що дає непередбачувані результати, натомість цілеспрямованого формування узагальнених прийомів роботи з музичними творами, побудованих на основі логіки інтерпретаційних процесів, та забеспечення художньо та дидактичними знаннями необхідними й достатніми для продуктивної, самостійної та елементарної композиторської творчості у класі музично-інструментальної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/788
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.