Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБовканюк, Павло Олександрович-
dc.contributor.authorДудай, Михайло Ігорович-
dc.date.accessioned2025-02-11T12:41:17Z-
dc.date.available2025-02-11T12:41:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2413-1865-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/925-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано й охарактеризовано сучасні підходи до дослідження становлення джазу як окремого жанру музики психолого-педагогічній, музикознавчій, методичній літературі. Підкреслено важливість джазу, його синкретичний характер як результат злиття африканської та європейської музики. Досліджено специфіку джазу та пояснено, чому більшість дослідниківцієї проблематики виходять із певниї позицій(рівномірно-темперованого ладу, метричної і ладової системи, тембру та ін.). Зосереджено увагу на спробах проаналізувати джаз, використовуючи методи європейської теорії музики. Пояснено, чому наука ще не виробила оригінального інструментарію, що дозволяє всебічно підходити до багатьох аспектів джазу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;Вип. LXXXV-
dc.subjectджасuk_UA
dc.subjectхудожній образuk_UA
dc.subjectрівномірно-темперований ладuk_UA
dc.subjectметрична і ладова системиuk_UA
dc.subjectтембрuk_UA
dc.subjectмузичне мистецвтоuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.titleДжас як частина світової художньої картиниuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів народних інструментів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Джаз 2018.pdf189,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.