Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/925
Назва: | Джас як частина світової художньої картини |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Бовканюк, Павло Олександрович Дудай, Михайло Ігорович |
Ключові слова: | джас художній образ рівномірно-темперований лад метрична і ладова системи тембр музичне мистецвто культура музика |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Херсонський державний університет |
Серія/номер: | Педагогічні науки;Вип. LXXXV |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано й охарактеризовано сучасні підходи до дослідження становлення джазу як окремого жанру музики психолого-педагогічній, музикознавчій, методичній літературі. Підкреслено важливість джазу, його синкретичний характер як результат злиття африканської та європейської музики. Досліджено специфіку джазу та пояснено, чому більшість дослідниківцієї проблематики виходять із певниї позицій(рівномірно-темперованого ладу, метричної і ладової системи, тембру та ін.). Зосереджено увагу на спробах проаналізувати джаз, використовуючи методи європейської теорії музики. Пояснено, чому наука ще не виробила оригінального інструментарію, що дозволяє всебічно підходити до багатьох аспектів джазу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/925 |
ISSN: | 2413-1865 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів народних інструментів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Джаз 2018.pdf | 189,12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.