Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/85
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанюк, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorДудай, Михайло Ігорович-
dc.contributor.authorБовканюк, Павло Олександрович-
dc.date.accessioned2022-09-20T10:43:40Z-
dc.date.available2022-09-20T10:43:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/85-
dc.description.abstractСтаттю присвячено виявленню особливостей діяльності концертмейстера-баяніста (акордеоніста) на занятті з народного танцю у закладах вищої освіти. Розглянуто сприятливі педагогічні умови для формування та розвитку знань, умінь і навичок у студентів-хореографів. Визначені структурні елементи компетентності концертмейстера-баяніста (акордеоніста). До загальних компетентностей відносять: вміння враховувати вікові та індивідуальні особливості студентів-хореографів, знання психології та педагогіки, музики, навички взаємодії з людьми, когнітивна гнучкість, розвинутий емоційний інтелект. До вузькоспеціальних компетентностей ми віднесли: професійне володіння музичними інструментами,читання нот з листа, підбір мелодії та акомпанементу(від франц. «супроводжувати» сольну партію, вокал, танець, пісню), навички транспозиції, аранжування, гри в ансамблі, знання елементів вокалу, хореографії, дивергентної вправності, вміння відтворити мелодії народного танцю і вміння бачити рухи танцюристів, вести за собою хореографічний колектив, вміти підбирати вступ, програш та кінцівку музичного твору. Але найголовніше під час уроку з народного танцю це правильно підібраний музикальний супровід та створення сприятливої психологічної атмосфери для розвитку відповідних навичок у студентів-хореографів. Під час заняття з народного танцю концертмейстер-баяніст повинен правильно підібрати мелодію, знати танцювальні рухи, та вміти вправно відтворювати музику. Необхідним є також врахувати артистичні та фізичні здібності студентів-хореографів. Особливо це важливо коли одну й ту ж вправу або сольні трюки виконують по одному. В такому випадку потрібно узгодити темп хореографічного виконання з музичним супроводом. Звукова насиченість партії повинна відрізнятись, але вони скоріш будуть тонкі майже непомітні від оптимального темпу. Концертмейстер-баяніст (акордеоніст) повинен розуміти, що він не є головним та основним музичним виконувачем, він співпрацює у ансамблі зі студентами-хореографами, тим самим допомагаючи глибше проникнути в емоційну структуру народного танцю.uk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;Вип. 42-
dc.subjectконцертмейстерuk_UA
dc.subjectбаяніст (акордеоніст)uk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectактивізаціяuk_UA
dc.subjectхореографіяuk_UA
dc.subjectхореографuk_UA
dc.subjectнародний танецьuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectзаняттяuk_UA
dc.titleРОЛЬ КОНЦЕРТМЕЙСТЕРА-БАЯНІСТА (АКОРДЕОНІСТА) НА ЗАНЯТТІ З НАРОДНОГО ТАНЦЮ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів народних інструментів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степанюк_Бовканюк_Дудай_article.pdf205,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.